Henter...

Den stærkeste energipolitiske stemme

For Dansk Fjernvarme har vi lavet tydelig branding gennem deres arrangementer

Vi samarbejder med Dansk Fjernvarme om fortsat mere tydelig branding af såvel arrangementer som markedsføring på tværs af medier.

For den energipolitiske top og for hele fjernvarmebranchen laver Dansk Fjernvarme arrangementer som landsmøde, »Energi på Toppen« og »PULS – Fjernvarmens Folkemøde«. Det skal markere, at Dansk Fjernvarme er en afgørende aktør indenfor energipolitik – og at det er stedet, hvor man mødes.

 

Om projektet

  • Kunde: Dansk Fjernvarme
  • Formål: Branding af arrangementerne »Energi på Toppen«, »Landsmøde« og »PULS«
  • Periode: Siden august 2016
  • Type: Arrangementsdesign
  • Medie: Facebook, tryk, e-mail-signaturer, annoncering, nyhedsbreve, mødeindretning mm.

Lad os ringe dig op

Hvis du giver os dit nummer, så ringer vi dig op til en snak om, hvordan Mærkesag kan være med til at tilrettelægge din kampagne.